Müügitingimused

Tarnetingimused

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Kõrghooajal võib pakkide saabumine seoses kullerfirmade suure koormusega meie tegevusest olenemata hilineda.

Energo Veritas e-poest ostetavat kaupa on võimalik toimetada nii Omniva pakiautomaatidesse kui ka DPD pakiautomaatidesse ja väljastuspunktidesse üle Eesti. Kokkuleppe olemasolul on võimalik tellitud kaupadele järele tulla ka meie esindustesse Tallinnas või Tartus. Suurema kaalu või pikkade kaupade puhul pakume eritranspordi võimalust.

Tarneviisid

Transpordiviis

Maksimaalne kaal

Maksimaalsed mõõdud

Summa käibemaksuga

Omniva pakiautomaat

30 kg

39 x 38 x 64 cm

3.60 €

DPD väljastuspunkt

31,5 kg

36 x 43 x 61 cm

3.60 €

Smartpost pakiautomaat

35 kg

60 x 36 x 60 cm

3.60 €

Kullerteenus DPD või Venipak kulleriga

Pakid kuni 30 kg, saadetistel piiranguid ei ole

6.00 €

Tulen ise järele 

E-R 8.00-17.00 

– 

tasuta

 

Pakiautomaat

Kauba kohaletoimetamisel Tellija poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Juhul, kui tellimuse maksumus ületab 120 eurot, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

Energo Veritas e-pood ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Energo Veritas e-poest mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

Juhul, kui Tellija ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb Energo Veritas e-pood, et klient on tellimusest loobunud ning Energo Veritas e-pood tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kullerteenus

Saadetise kohaletoimetamine kulleriga toimib üle Eesti.

Juhul, kui tellimuse maksumus ületab 120 eurot, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

Paki on võimalik toimetada tööle või koju kätte. Soovi korral on võimalik jälgida paki teekonna staatust: 

  • DPD puhul minupakk.ee keskkonnas ja 
  • Venipak’i kullerteenuse puhul venipak.ee koduleheküljel. 

DPD kulleri puhul saab toimetuspäeva hommikul paki saaja SMS-sõnumi, milles on toodud 1-tunnine ajaaken kulleri eeldatava saabumisajaga. Täpse aja täpsustab kuller telefoni teel. Kuller teeb kuni 2 kättetoimetuskatset. 

Juhul. Kui soovid paki kätte saada DPD’ga laupäeval, siis võta ühendust  e-poe klienditeenindajaga. See lisateenus on 6 eurot. 

Tulen kaubale ise järele

Ostjal on võimalik tellitud kaup kätte saada Energo Veritas esindusest. Selleks tuleb kättesaamise viiside seast valida sobiv esinduse aadress “Tuisu 19, Tallinn” või “Turu 51, Tartu”. Antud transpordiviis on ostjale tasuta.

Kauba väljastamine toimub Energo Veritas esindustest vaid lahtioleku aegadel.

Kaubale ise järgi tulles kehtib sama tarneaeg, mis teiste transpordiviiside korral. Ostjat teavitatakse telefoni või e-maili teel, kui kaup on kättesaamiseks valmis. Pakile tuleb esindusse järgi tulla 7 päeva jooksul alates teavituse saamisest.

Kaup väljastatakse vaid kauba tellinud isikule tellimuse numbri ja isikut tõendava dokumendi alusel (ID kaart, pass, juhiluba), v.a. juhul, kui klient annab Energo Veritas e-poele eelnevalt teada kaubale järele tuleva isiku muutumisest. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Energo Veritas e-pood jätta kauba väljastamata.

Energo Veritas e-pood ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Energo Veritas e-poest mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb Energo Veritas e-pood, et klient on tellimusest loobunud ning Energo Veritas e-pood tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. 

Tagastatav toode peab olema komplektne ehk sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid. Juhul, kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb tagastada kogu toodete komplekt.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Energo Veritas e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asja – toote).

Ostja peab kauba tagastama tagastamisavalduse (vt altpoolt) esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Energo Veritas e-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Tagastamise vormistamine

  1. Täitke “Kauba tagastamise avaldus”.
  2. Saatke täidetud avaldus meilile info.energoveritas@harjuelekter.com
  3. Tagastage tooted vastavalt valitud tagastusviisile.

 

Kauba tagastusviisid

Tellitud kaupa on võimalik tagastada Energo Veritase esindustesse või Omniva pakiautomaadi vahendusel, sõltuvalt sellest, milline oli tarneviis:

  • Kui tellimuse kättesaamisviis oli “Tulen ise järgi” (Energo Veritas esindusse), siis saate kaupa tagastada ka vaid Energo Veritase esindusse – valige endale sobivaim
  • Kui tellimuse kättesaamisviis oli “Omniva pakiautomaat”, siis saate kaupa tagastada:
    • Omniva pakiautomaati
    • endale sobivasse Energo Veritase esindusse
  • Kui tellimuse kättesaamisviis oli “Kullerteenus sisestatud aadressile”, siis saate kaupa tagastada vaid endale sobivasse Energo Veritase esindusse

 

Kasutajatingimused

Üldsätted

Veebipoe https://harjuelekter.ee/shop/ (edaspidi Energo Veritas e-pood) omanik on Energo Veritas OÜ (registrikood 12788128), asukohaga Eesti, Harjumaa, Tallinn, Tuisu 19, 11314.

Energo Veritas e-poel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://harjuelekter.ee/muugitingimused/. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja Energo Veritas e-poe õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Energo Veritas e-poest kaupade ostmisel.

Energo Veritas e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Tellijale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Energo Veritas e-poes vahetult kauba juures. Tooteinfot kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt. Kuna toote andmed on sisestatud tootjate poolt, ei võta Energo Veritas e-pood vastutust toote andmete õigsuses.

Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Pärast kauba eest tasumist, tuleb Tellijal vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.

Tellimuse kinnitus ja arve saadetakse Tellija e-mailile.

Tellija poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks Energo Veritas e-pood ja Tellija vahel. Energo Veritas e-pood nõustub lepinguga, kui ta asub tellimust täitma. Energo Veritas e-pood jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Tellijat informeerides.

Kaubad on saadaval kuni kaupu jätkub. Energo Veritas e-poel on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik kauba lõppemise tõttu tarnida või mõnel muul põhjusel. Energo Veritas e-pood informeerib Tellijat lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni, e-posti või posti teel. Juhul, kui Tellija on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Energo Veritas e-pood ostuhinna (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.

E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R) kl 9.00-17.00. Laupäeval ja pühapäeval ning riigipühadel tehtud tellimused võetakse töösse järgneval tööpäeval. Kehtib ka “tulen kaubale ise järele” tarnevaliku puhul.

Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Tellija ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

Kauba väljastamine toimub Energo Veritas esindustes lahtioleku aegadel.

Tellijale väljastatakse kaup isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Energo Veritas e-pood jätta kauba väljastamata.

Energo Veritas e-pood ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Energo Veritas e-poest mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse vaid Eesti piires.

Kaupa saab tellida Energo Veritas esindustesse, Omniva pakiautomaati, DPD pickup punkti, Smartpost pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

Kauba saatmiskulud kannab Tellija ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Taganemisõigus

Tellijal on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest ning kaup ümber vahetada või tagastada. Tasuta tagastamisel peab kasutama sama tarneviisi, kuidas pakk algselt saadi. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. NB! Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Nt. kruvikeerajaga ei tohi keerata kruve, muruniidukiga ei tohi niita muru, saega ei tohi saagida jne. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu tellijale väljastamise hetkel. Kaup, mis saabub tellijani pakendis osadeks võetuna, peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel Tellijale. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub Tellija pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.  Juhul, kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb tagastada kogu toodete komplekt.

Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Energo Veritas e-poel õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks igakordselt, lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Tellijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.  Vahetuskauba postiteenus on Tellijale tasuta. Paki saab tellija tagastada lähimasse Omniva pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi kaudu saadud personaalse koodi alusel või Energo Veritas esindusse. Energo Veritas  e-pood tagastab Tellija poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest Energo Veritas e-poeni.

Kui Tellija taganeb tellimusest osaliselt, siis toimub transpordikulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest. Näiteks Tellija tellis 3 asja ja neist ühe soovib tagastada, siis tuleb koos kauba hinnaga tagasi maksta 1/3 kättesaamise postikulust.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus.

 

Tellija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Energo Veritas e-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Tellijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Tellijalt lepingu alusel saadud tasud.

Energo Veritas e-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Tellija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui Tellija on sõnaselgelt valinud Energo Veritas e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest toote kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Energo Veritas e-pood Tellijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Energo Veritasel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Tellijalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Loodusjõudude poolt tootele tekitatud kahjusid Energo Veritas e-pood ei korva.

Pretensiooni esitamise õigus

Energo Veritas e-pood vastutab Tellijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tellijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Tellijale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Energo Veritas e-poe kohustus.

Juhul kui diagnostika tulemus näitab, et defekt on tekkinud tarbija vea tõttu, siis Energo Veritas e-pood võib korraldada Tellija jaoks tasulise remondi või saata toode Tellijale tagasi. Kui Tellija ei nõustu diagnostika tulemusega, on tal õigus võtta teine arvamus, mille kulud jäävad algselt Tellija katta.

Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb Tellijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga. Tellija korraldab ise diagnostika ja saadab selle tulemusel koostatud tööakti Energo Veritas e-poele. Energo Veritas e-poel on õigus tööakti järeldusega mittenõustumisel korralda teine ekspertiis, mille kulud katab algselt ise. Kui Tellijal ei ole võimalust diagnostikat korraldada, siis Energo Veritas e-pood saab soovitada oma partnerite töökodasid. Sellega seonduvad kulud kannab Tellija, kuni pole tõestatud, et tegemist oli toote defektiga. Pretensioonide lahendused võivad olla kas osaline hüvitis, toote tagasiost, vahetus või parandus.

Energo Veritas e-pood ei vastuta Tellija süül toote halvenemise/kahjustumise eest; puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe aasta jooksul Energo Veritas e-poe poole, saates e-kirja aadressile: info.energoveritas@harjuelekter.com või helistades telefonil: +372 56871600 E-R 8:00 – 17:00

Energo Veritas e-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Energo Veritas e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Energo Veritas e-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija  kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Tellija võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Garantii tingimused

Garantii katab toote materjali ja valmistusvead. Garantii alla ei kuulu ekspluatatsiooni käigus toodete normaalne kulumine. Sama kehtib ka toodetele, mis on valesti paigaldatud, mida on puudulikult hooldatud, valesti kasutatud, muudest välisteguritest põhjustatud vigastused.

Garantiilise toote puhul kohustub Energo Veritas toote remontima või asendama samaväärse tootega, juhul kui materjali või valmistusvead on põhjustanud toote kasutuskõlbmatuks muutumise. Kui toodet ei ole võimalik remontida või asendada, siis hüvitatakse 100% toote maksumus.

Energo Veritas ei kohustu hüvitama garantii ajal riknenud toodete vahetusega kaasnevaid kulusid ega toote garantiisse toimetamise kulusid.

Pretensioonide esitamise aeg eraisikul on toodetele 24 kuud:
Kõikide toodete garantiiaeg on 1 aasta, v.a tooted, mille puhul valmistaja on andnud pikema garantiiaja.

Garantiiaeg algab arve väljastamise kuupäevast
Toote remontimine või ümbervahetamine garantiiaja jooksul ei pikenda esialgset garantiiaega.
Garantiikorras ümbervahetamisele ei kuulu tooted, mis on demonteeritud. Samuti tooted, mida on püütud ise remontida.
Garantiiekspertiis teostatakse Energo Veritas kulul.

Kui klient vaidlustab Energo Veritase otsuse toote garantii suhtes, on tal õigus tellida erapooletu ekspertiis vastava litsentsiga asutuselt. Ekspertiisi kulud kannab ekspertiisi tellija. Juhul kui ekspertiis tõendab toote süülisust ja Energo Veritas aktsepteerib ekspertiisi otsust, katab kulud Energo Veritas.

Vealist toodet, mis on hüvitatud, ei tagastata.

Kui toodet ei aktsepteerita garantiiliseks, ja garantiinõude esitaja ei nõua toote tagastamist on Energo Veritasel õigus toode 120 päeva möödudes utiliseerida.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Energo Veritas e-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Energo Veritas e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Energo Veritas e-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine ja vastutus

Kui ostjal on Energo Veritas e-poe osas pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile info.energoveritas@harjuelekter.com

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole. Tarbijakaebuste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijakaitseameti aadress on Rahukohtu 2, 10130 Tallinn.

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija  kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Tellija võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Energo Veritas e-pood vastutab kliendi ees ning klient vastutab Energo Veritas e-poe ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Energo Veritas e-pood ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Energo Veritas ei saanud mõjutada ning mille saabumist ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).